Безкоштовний розрахунок вартості для Вашого будинку (квартири):

044 333-42-63
050 414-37-72

Допомога покупцеві

У цьому розділі Ви можете знайти відповіді на багато питань, що стосуються роботи нашого сайту. Якщо Ви не знайшли інформацію, яка Вас цікавить, то можете відправити нам запит за допомогою форми зворотного зв’язку.

Для чого потрібна кнопка «Повторити замовлення» в розділі «Мої замовлення»

За допомогою цієї кнопки клієнт може помістити у кошик усі товари з будь-якого раніше оформленого замовлення.

Як об’єднати два або декілька замовлень в одне?

Об'єднання декількох замовлень в одне, на жаль, технічно неможливе.

У крайньому разі, ви можете анулювати оформлені замовлення і оформити новий із загальним складом.

Чи можна змінити адресу оформленого замовлення?

Зміна адреси в оформленому замовленні неможлива.

У крайньому разі, ви можете вибрати замовлення в особистому кабінеті, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення і вказати іншу адресу доставки, а старе замовлення скасувати.

Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення?

Щоб анулювати замовлення або товар із замовлення:

  • Зайдіть в розділ Мої замовлення;
  • Знайдіть необхідне замовлення;
  • Натисніть на посилання Скасувати замовлення.

Примітка: скасувати замовлення можна тільки до того, як воно буде сплачене.

Як дізнатися про стан замовлення?

Покупець може відстежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Крім цього, він отримує повідомлення на електронну пошту при оформленні замовлення, його оплаті і передачі замовлення в службу доставки.

У разі виникнення питань, клієнт завжди може звернутися в службу по роботі з клієнтами за телефоном, і отримати повну інформацію про стан замовлення.

Як повернути товар або пред’явити претензію?

Клієнт має право відмовитися від замовленого товару належної якості в будь-який час до його одержання, а після отримання – протягом 7 днів, не враховуючи день придбання. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови придбання зазначеного товару.

Якщо покупець відмовляється від товару, то інтернет-магазин повертає йому вартість товару, що повертається, за винятком витрат продавця на доставку товару від клієнта до інтернет-магазину.

Клієнт може повернути товар неналежної якості виробнику або продавцю, і вимагати повернення сплачених грошових коштів протягом гарантійного терміну або терміну придатності. Клієнт також має право вимагати заміни товару неналежної якості або усунення виявлених недоліків.

Повернення коштів, в обох випадках, проводиться не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання продавцем письмової заяви клієнта про повернення товару.

У мене є купон на знижку. Як мені ним скористатися?

Купон на знижки дозволяє отримати персональну знижку на товар. Для цього, при оформленні замовлення в розділі Мій кошик, вкажіть код купона на знижку у спеціальному полі.